۱۳۹۱ آبان ۲۷, شنبه




سلام به تمام شما دوستانی که در خارج از کشور زندگی می کنید.یکی از مخارج که همه در خارج از ایران دارند هزینه تماس با خانواده ویا دوستانشان است.من شخصا خودم با مشکل ربرو هستم و ماهانه هزینه زیادی را برای پرداخت مخارج تلفنم به ایران می دادم. یه روز که روی اینترنت دنبال یک اپراتور ارزان  می گشتم روی شرکت ربتل افتادم.
البته هزینه تلفن زدن از این شرکت نسبت به دیگر رقیبانش مثل اسکایب و گوگل ارزوتره و هزینه اتصال و این حرفا نداره و ثانیه حساب می کنه یعنی تا طرف برنداشته فکتور نمیکنه. ولی من دنبال یه چیزی کم تر از نرخ اصلی تو بازار می گشتم تا اینکه این روشو پیدا کردم.
ایران فقط با 3.9 سنت در دقیقه
Save up to 90% with Rebtel for International Calls


شرکت ربتل با قراردن کد های تخفیف سعی در پیدا کردن مشتری داره وبرای هرکسی که اولین بار عضو بشه و خرید کنه 10 دلار همین جوری بش کادو می ده. من هم با اسم نویسی با سیم کارت های فروان که دارم هر بار خودمو به عنوان یه فرد جدید جا می زنم تا بتونم از کد تخفیف شرکت استفاده کنم. خیلی ساده است روی عکس پایئن که من هر بار آپدیدتش می کنم کلیک کنید و در صفحه  هدایت شده روی  claim offer  کلیک کنید و بعد با واردن کردن شماره تلفن خود نام  نویسی کنید.

  بعد از پر کردن فرم نام نویسی ، ربتل با شما به طور اتوماتیک تماس میگره تا شماره شما تایئد شه، شما هم گوشی را برداشته و 1 را برای تائید فشار دهید. برای دانلود نرم افزار از این لینک کمک بگیرد.
توجه :  هر کد تخفیف فقط یک بار برای یک شماره کار می کند، برای دوباره استفاده کردن این روش با شماره جدید ثبت نام کنید.
در مود نرم افزار  و شرکت :
نرم افزار Rebtel روی هر چیزی که بخواین نصب می شه از کامیوتر خونگی گرفته تا موبایل همراه تون. نرم افزار مثل یاهو مسنجره و می تونید داخلش دوستان تون اد کنید و به طور رایگان باشون تماس بگرید. از لحاظ امینتی هم هیچ نگرانی نداشته باشید ربتل بیش از 10 میلیون کاربر داره من شخصا و دوستانم)دو سال(که از این تکنیک استفاده می کنند هیچ مشکل نداشتیم
اینم چند تعرفه تماس چند کشور



امید وارم مورد استفاده شما قرار بگیره، شب همگی بخیر
.

۱ نظر:

  1. خیلی ممنون از مطلب تون؛کیفیت خیلی بالای داره و ثانیه ای کم می کنه!!!!!

    پاسخحذف